divendres, 28 de novembre del 2008

Quin pal

És ben bé que aquesta época, o estàs en plena forma o si no és una porqueria, ara ja fa uns quants dies, per no dir molts que porto un refredat a sobre que em deixa del tot aixafat, però sense acabar de deixar-me KO; però no m'agrada, no puc fer res interessant en el meu temps lliure, i això ja m'avorreix, però tampoc estic prou fotut com per quedar-me recluït a casa, o sigui que a veure si milloro una mica i puc fer alguna activitat que em tregui de sobre aquesta peresa. Queda molt poquet per fer vacances, de fet el desembre faré més vacances que dies treballats, però espero estar en plena forma per poder sortir a fora, al camp o al mar, si no quin mal rotllo.

3 comentaris:

pirula ha dit...

Estem tots ben malament. Faren un Challenge al mes refredadt. Bé, guanyarà en Jordi, jajajajajajja

Anònim ha dit...

be, però refredat o no...no has explicat que vas anar a caçar bolets! i que vas trobar rovellons i negritos, que jo ho se tot! (escrit per anonim, àlies la teva germana)

Marta ha dit...

Es esta lluvia y este tiempo de mierda, yo me quiero ir a vivir a Costa Rica!!!...os venis? ;-)