dimarts, 3 de febrer del 2009

Ja torno a ser per aquí

Pels que fa dies que no em veieu per la xarxa, us he de dir que ja torno a ser aquí, porto un mes sense connectar-me gaire, per això ni vaig fer cap post sobre la sortida que vam fer la Lídia i jo amb en Marc i la Gina pels Aiguamolls de l’Empordà ni el toc que vam anar a fer al Centre de Paracaigudisme més important d’Europa (Skydive). També ha sigut el meu aniversari, 37 ja, i tampoc ho he posat al blog, tot i que he rebut moltíssimes felicitacions a través del Facebook (on tampoc hi entro gaire).
Vam sortir amb la Lídia a passejar des de la platja de l’Almadrava a Roses fins a Punta Falconera, amb els gossos, que anaven voltant per allà amb el meu patiment que no caiguessin per cap penya-segat. Teníem molt bones vistes i el dia era francament bo per ser gener, però el que realment m’ha fet decidir a tornar a escriure ha sigut el que tinc una mica més de temps lliure i el “Seafight”, quin joc més adictiu, primer el trobava odiós, doncs a vegades s’obre com un pop-up, però quan en Marc em va dir que m’ho mirés bé, ja no puc parar, com a mínim ½ hora al dia hi dedico, però això ja ho explicaré un altre dia.

4 comentaris:

Tecnologia Jordi ha dit...

ja era hora que tornessis a escriure, et trovavem a faltar!

pirula ha dit...

Quina foto més maca!!!!

Anònim ha dit...

Ja m'en recordo d'aquest ocell. Era tot un model professional :)

Marc

Marta ha dit...

Hola Quim!! Ya nos vale a los dos yo también tenía el Blog superabandonado, y también acabo de retomarlo ¡A ver si no perdemos las buenas costumbres ninguno de los dos!