dilluns, 11 de febrer del 2008

Novetats al blog del creuer

Encara no el tinc acabat, però hi estic fent algunes aportacions noves, la Laura i en Jordi portaven la serva videocàmera i de la còpia del creuer qeu tinc, després de fer de cirugià, he pogut exteure una sèrie de fitxers de video que els aniré penjant per que pogueu veure d'una altra manera el nostre creuer. El procés ha estat entretingut, però cada vegada m'agrada més fer aquest tipus de coses, primer extreure el fitxer del dvd i passar-lo a format mpg, seguidament retallar per destinacions, retallar encara més per mirar de només mostrar el més destacable, comprimir-ho, tornar a retallar i tornar a comprimir fins aconseguir que pesi menys de 100 Mb i finalment penjar-ho, molt entretingut.
A mida que vagi recollint més informació com plànols, escrits, menús, o qualsevol altre dada que consideri important ho aniré publicant.
A veure si us agraden les noves aportacions que hi vaig col·locant i recordeu el blog Mares y Mitos Clásicos.

1 comentari:

Arale Norimaki ha dit...

t'ho estàs currant molt be, ja tinc gravats 2 dvd's amb els fitxers en mpg, et serà més fàcil, a veure si demà t'els porto