dilluns, 28 de gener del 2008

36

Avui és dilluns, 28 de gener, aquesta setmana faig vacances, i com que la Lídia no pot, doncs em quedaré per casa; fa un dia fantàstic, agafo els trastets i cap a fer pesca submarina, l'aigua no està gaire clara, i tot i que només està a 11.5 graus, no tinc gens de fred, el sol ajuda molt. Al cap de dues hores surto de l'aigua i no he pescat absolutament res, ni tan sols he vist res que fos interessant per pescar, quin desastre, jo que anava convençut de trobar alguna cosa. Em truquen de la feina si hi puc passar un moment per arreglar un petit problema; jo hi vaig i es soluciona, vaig cap a dinar, aquesta tarda ja veurem que faré, potser una mica de bricolatge que ja m'agrada.
I vull donar les gràcies als que s'han recordat que avui és el meu aniversari, 36 anys ja, déu n'hi do, us deixo que els que no ho heu fet encara o perquè no ho sabíeu, o perquè no us recordàveu, em deixeu els vostres missatges de felicitació , si voleu regalar-me coses, m'ho dieu i quedem, jejeje. Gràcies a tots.

4 comentaris:

Marta ha dit...

FELICIDADES!!!!! Muchas muchas felicidades, date por tirado de orejas 36 veces, y si este verano, en algun momento subimos a Figueres, como tenemos pensado hacer en algún momento y nos vemos, no pienses que se nos va a olvidar tirarte.
Que cumplas muchos y los disfrutes muchísimo haciendo submarinismo y disfrutando a tope de ese Empordá que tanto te gusta. Muchos besos desde Madrid y que cumplas muchos muchos más

Arale Norimaki ha dit...

jo ja t'he felicitat, però m'he oblidat de portar-te el regal que et vaig comprar, te'l deixaré a casa la mama. 1 ptonàs.

codex ha dit...

Per molts anys noi... 36.. porto patint-los 7 mesos... però no passa rés. Imaginat, qué són 14 anys, rés, passen de seguida oi? Doncs d'aqui 14 en tindrem 50. I aixó si que pesa. Així que a gaudir, algun bon tiberi i a recordar que cada nou dia és el millor regal!

Shushi Marina ha dit...

Eii feia molt q no em connectava! FELIÇOS 36 ANYS!!! (jo akest any faré 34...i ja m'estan sortint les canesssss nooooo no vull!!!!!!!!!!)
una abraçada ben gran!