dimarts, 1 de juliol del 2008

Que passa amb el hi5?

Entrem una mica en matèria, el hi5 el vaig descobrir una mica per casualitat, de fet vaig tenir compte a hi5 abans de tenir blog, en un principi tenia i encara tinc (però fa molt que no el toco) un espai al messenger, un perfil creat gràcies al meu cosí, en Marc, que en aquests temes sempre ha anat un pas endavant meu. Un dia vaig rebre una invitació per entrar a formar part de la comunitat d'usuaris de hi5; em va fer gràcia i m'hi vaig apuntar, vaig començar a cuidar el meu espai però al cap de poc en Marc em va mostrar com es feia per tenir un blog; la idea em va captivar, semblava interessant, seria com tenir un diari obert a la gent; vaig começar a escriure, uns quants més es van anar apunant al tema blog, junts formem un grup interessant, tot i que de la majoria dels que vam començar ara actius només en quedem poquets, però aixo no és el cas, fent la meva ruta habitual pels blogs de la nostra "secta", de sobte, veig que el d'en Marc, qui va iniciar tota la moguda, no hi és; que ha passat? el truco i m'explica que al hi5, algú li havia suplantat la identitat; ell ja feia almenys un any que s'havia desvinculat de hi5, i ara, de cop sortia un usuari amb les seves dades i amb fotos seves, fotos que no tenia ningú; ostres, que fort, em diu que s'ha desfet del seu blog perquè ningú no pugui agafar més dades seves. Al matí següent, a la feina, obro el correu electrònic de l'oficina i em trobo un missatge que diu :"Quim Torres te invita a formar parte de hi5", al correu de la feina, d'on ha tret la meva direcció de la feina, la meva germana em diu que també ha rebut la meva invitació, als meus correus privats també arriba, això em mosqueja perquè no se a qui més s'ha enviat ni qui ho envia. La Gina m'envia un retall de diari on explica el que està passant en espais com hi5 o facebook, quina ràbia, segur que els espais ha estat creats amb bona intenció, però això em sobrepassa, per tant he decidit cancel·lar el meu usuari de hi5 i centrar-me només en els blogs. Em sap greu si algú més ha rebut la meva invitació i espero que no li feu massa cas, almenys fins que no es solucioni el tema del phising.
Una mica de publicitat aquí:
mujeres

4 comentaris:

Arale Norimaki ha dit...

jo també m'he esborrat de hi5, a part del "teu" correu, també vaig rebre el d'en marc, de la shushi i de no m'enrecordo de qui més perquè els he esborrat tots. últimament s'ha d'anar molt en compte amb els correus!, però si el que te l'"envia" és conegut, que fem? hem de trucar primer per preguntar si s'ha enviat alguna cosa? ptons

gina ha dit...

Quin embolic!!! el millor, potser, és el que diu en Quim...desvincular-se de tot això per si de cas.

La veritat és que se les empesquen totes per robar!

Ptns.

Marc. ha dit...

Sou massa moderns, la tecnologia ens comença a dominar, REVELEM-NOS.

pirula ha dit...

Ostres! Jo vaig rebre un missatge teu i de la Arale de Face book!!!!!!!