divendres, 18 de juliol del 2008

Viatge a Gàmbia

Increïble, no m'ho podia creure, quan he rebut la sol·licitud de fer un anal·lisi sobre un viatge a Gàmbia per part de Zync.es, Gàmbia és un dels indrets que més em captiva, pot ser per la seva recent obertura al turisme, pot ser per l'aventura que suposa estar en un país de l'Àfrica subsahariana, pot ser per un miler de coses per encara descubrir i és clar la primera opció on buscar informació ha sigut la web de magnífics viatges per el mòn de Destinia, perquè trio aquesta web, doncs molt senzill, en alguna altra ocasió, després d'haver fet algun viatge, assabentar-me de l'existència de Destinia i quedar-me parat de les ofertes que aquí es trobaven, fantàstiques, deixant en mi aquell sabor agre-dolç, doncs jo havia pagat més pel mateix viatge que si l'hagués fet a través del lloc web de Destinia, però al mateix temps, content per haver descobert un lloc on poder consultar o contractar les meves futures vacances amb la garantia de trobar la millor qualitat-preu, tentint en compte que sempre estarem parlant d'una altíssima qualitat; un altre raó és per la facilitat per navegar pel lloc web i trobar allò que es busca, però centrem-nos en el tema de Gambia , com he dit un país fascinant, per tant he buscat viatges econòmics a Gàmbia i he trobat una sèrie d'ofertes d'allò més interessants, estades tranquiles, safaris exòtics, platges fantàstiques, tota mena d'aventures a uns preus realment fantàstics, llavors he recordat que aquest darrer any, un amic meu, en Miki amb la seva xicota van anar de vacances a Gambia, així que els he trucat perquè m'expliquessin una mica com els havia anat, i tal com anaven parlant se m'anava fent la boca aigua, i quan els he dit que miressin la web de Destinia,, han flipat amb els preus i amb les diferents opcions que els proposaven, i com jo, cada cop que tinguin intencions de marxar de viatge, el primer que faran serà visitar Destinia.
Si voleu fer-vos una petita idea del que trobareu a Destinia, no us podeu perdre el video de youtube, senzillament encetadíssim i amb una musiqueta super coneguda i la mar de divertida.



Aquest és una¡ anàl·lisi patrocinat.

3 comentaris:

Marc. ha dit...

No se si és un bon destí, quina situació política hi ha al país?

Tecnologia Jordi ha dit...

com m'agradaria poder fer un viatge d'aquests...pinta molt be

Marta ha dit...

Si te animas, enterate bien de si necesitas alguna vacuna antes de marchar. Disfruta mucho de la preparación del viaje,pásalo en grande y traenos muchas fotos!!!!