dimecres, 8 d’octubre del 2008

Viatge de noces III

Dia 4 i dia 5:
La veritat és que aquests dos dies no van ser massa profitosos, però abans de res, així ens vam trobar l'habitació la nit abans (pot ser no es veu massa bé, però era un conill ben fet).
Com que no teneíem cap sortida prevista vam aprofitar els dies per visitar Playa del Carmen amb en Javi i l'Amparo de Madrid, que també s'estaven al nostre hotel, encara sort que van agafar el paraigües que ens facilitava el Blue Bay, doncs ens va caure un xàfec que no ens va quedar més remei que tancarnos en un bar i és clar, beure. Va ser una tempesta forta però va durar 20 minuts com a molt, així que vam seguir de visita per les botigues agafant idees i acabant de contractar les excursions que volíem fer. A la tarda va millorar una mica el temps i vam caminar platja amunt i platja avall fins trobar un bon lloc d'aigües turqueses a poc més de 5 minuts caminant, però el temps no acompanyava massa i vam recular, això si, recollint records marins que ara tenim a casa; el temps va millorar una mica i ens vam quedar per la zona de la piscina (ben a prop del bar per fer jo mojitos i la Lidia Pinya colada) i ja va ser hora d'anar a sopar, en aquesta ocasió a base de carns, que bona que tenen la carn aquí, i que bé que la preparen; havent sopat vam veure una mica de show de l'hotel i vam anar a dormir relativament d'hora, això si, trobant això quan vam entrar a l'habitació.
El diumenge va ser una mica més del mateix, un temps una mica estúpid que vam aprofitar per anar al poble a comprar els regals i record per amics i família, passejar una mica més per la platja, jo vaig tirar una mica amb arc i la Lídia va aprofitar el poc sol que feia; a la nit sopar, en aquesta ocasió francés, molt bo també, veure l'espectacle mejicà de l'hotel i cap a dormir doncs l'endemà si que teníem una excursió, i molt bona per cert: Tulum, Cobá i Aldeas Mayas.

Arale Norimaki ha dit...

en un viatge així, ja va be uns dies de tranquilitat...

pirula ha dit...

Millor tenir aquest temps que un ciclon!!!Se de més d'un viatge de
noces en aquestes dates i per aquelles terres que ha estat una autentic malson! Quatre gotes, dins d'un bar....relax