dijous, 3 de gener del 2008

Mars i Mites Clàssics

Al final m'he engrescat i he decidit crear un blog per poder explicar amb calma el que va ser aquest viatge sobre la història passada del nostre món. Les pedres parlen, no estic boig, a l'estar envoltat de tanta construcció antiga, t'endinses en aquell món, intentes comprendre, no es pot descriure amb paraules, senzillament un viatge fantàstic, espero que el meu relat us agradi i us animi a viatjar. Aquest blog el dedicaré especialment a la meva mare que va ser la "culpable" de que això fos possible. Gràcies mama, va ser fantàstic. http://www.maresymitosclasicos.blogspot.com/

3 comentaris:

Marta ha dit...

Bien!! Estoy segura de que me encantará tu nuevo Blog. En febrero, estamos pensando en escaparnos unos días a Egipto. A nosostros también nos encantan las piedras y conocer sobre las antiguas civilizaciones.
Ánimo con tu nuevo blog!

viajecostaoeste ha dit...

Això es posa interesant!!!!!! Ja tinc ganes de llegir-ho!!!!!!

Singermornings ha dit...

Animo amb el blog. Promet ser molt interessant i instructiu. Segur que em va ha agradar..
Una salutació.