dilluns, 27 d’agost del 2007

Nova sortida a pescar

De fet tot va ser molt improvisat, cap a les dues de la tarda la Lídia i jo decidim anar a la platja, però a mi no m'agrada la platja i no tinc gaire tolerància a la calor del migdiaestassat com una sargantana, així que decidim anar a cap ras, ella pot pendre el sol i jo intentar pescar, i si, dic intentar pescar perquè això és el que vaig fer, cabbussar-me i nedar, però pescar, el que es diu pescar més aviat poc, quatre cosetes per sopar i prou, l'aigua estava molt clara, pot ser no tant com la darrera vegada, però tot i així rondava els 10m, però de peix poc, que hi farem, tampoc era la millor hora, de totes maneres vam passar bé la tarda. Les estadístiques d'aquest dia van ser de 11m de profunditat màxima per un promig de 4,3m, la temperatura mínima de l'aigua va ser de 18,9º; la primera cabbussada va ser a les 15:41 i la darrera a les 17:01 per un temps total a sota aigua de 19'06".
Ja quan estàvem de camí cap al cotxe veig una cara coneguda, la Teta que anava a fer el darrer bany a cap ras.