dilluns, 17 de novembre del 2008

Per fi he acabat el puzzle

Si, per fi, ja tocava, us ho explico però em fa fins i tot vergonya. De fet el vaig començar aproximadament fa 6 anys, sempre m'han agradat molt els puzzles, i just en vaig acabar un de 1000 peces, que li faltaven tres (quin mal rotllo), quan vaig decidir començar-ne un de nou, també de 1000 peces, però d'un nivell més alt, amb moltes més peces d'una tonalitat molt similar, i més peça a peça; doncs jo que començo, ràpidament faig els voltants i la segona corona, però després em comença a costar més i el meu interés decau; i decau de tal manera, que no el vaig ni tan sols voler desmuntar, vaig deixar-lo mig muntat a la part de baix de la taula del menjador, que és de vidre i així el veia força sovint, però de tant veure'l, va arribar un moment que ja ni el veia, era part del decorat de la casa; però ara farà una setmana, vaig decidir tornar-m'hi a posar i dit i fet, amb quatre tardes complertes el vaig acabar, amb molt mal d'esquena, això si, però amb la satisfacció d'haver acabat aquest tema pendent. Ara ja està i suposo que en breu en començaré un altre, però ja us ho faré saber.

7 comentaris:

Marc. ha dit...

PUZZLE, el regal maleït.

pirula ha dit...

Tens el meu respecte, En ma vida he estat capaç d'acabar un puzzle de més de 100 peces. Ho he intentat, pero "el cielo" sempre ha estat el meu fracas, totes les peces blaves....si hi hagues algun nuvolet.....

Doncs en Quim, és Clar!! ha dit...

un cop en vaig un del cel, gris de tempesta, amb molts núvols i les muntanyes al fons amb el mar en primer terme, tot eren tons grisos, i t'asseguro que ho vaig passar malament, però per tossut jo, i també es va acabar

Arale Norimaki ha dit...

enhorabona! però on el posaràs? jo m'havia acostumat a veure'l a la taula, ja era com el "tapete" incrustat... el trobaré a faltar....

Marta ha dit...

A mi también me encantan, pero ya no hago, pq invado la casa entera, en todas partes hay recipientes con piececitas y mesas que no se pueden usar es una locura,la última vez, hice uno en 3d de la Catedral de San Basilio qu era una pasada, pero luego ¿Dónde los metes?....

Doncs en Quim, és Clar!! ha dit...

doncs ho vaig solucionar amb 5 minuts, un cop acabat, foto, desmuntat i a la caixa, per si un altra dia em pica i el vull tornar a fer

Singermornings ha dit...

Enhorabuena,por la paciencia que has debido de tener.
Y si,lo desmontas y ya tienes el reto otro vez....
Un saludo....