divendres, 15 de febrer del 2008

Ironman

Quina passada, s'ha de veure per creure, aquest matí, fent la meva ruta habitual de blogs amics, en el d'en codex, he vist una entrada que m'ha emocionat, gràcies Jordi per penjar-ho; tant bon punt ho he vist, he pensat fer jo també una entrada per poder difondre més el missatge que hi ha, reconec que sóc bastant fred en quan a expressar els meus sentiments, les meves emocions, però el que he vist al teu blog ha sobrepassat el meu control i no he pogut deixar escapar alguna llàgrima, estava realment emocionat.
El tema és sobre un pare que participa en la famosa i duríssima proba de l'Ironman, l'home de ferro, ja de per si dura, però no hi participa sol, ho fa amb el seu fill que té paralisi cerebral. Ho torbareu molt detallat i ben explicat clickant aquí o a través d'aquí http://codex37.blogspot.com/2008/02/emociones-ejemplares.html, espero que us agradi i us emocioni tant com a mi.

3 comentaris:

gina ha dit...

Quim recepta penjada!!!!

;)

codex ha dit...

;-) Dóna gust compartir bones troballes amb la penya!

Marc. ha dit...

Quim, disculpa per la falca publicitaria, espero que no t'enfadis:

Avui dissabte (23/02/2008) a les 20:15 hores, la meva germana fa l'última proba del concurs de La Vanguardia "La Vanguardia busca presidente", es tracta d'una xerrada al Cercle Esport de Figueres (a sobre del LIZARRAN), l'assistència de públic es vital per seguir endavant amb el concurs, de moment els tres primers són un home d'Alacant, un home de València i com a representant de Catalunya i la meva germana.
Si podeu veniu a donar suport, i per aconseguir entre tots que una figuerenca guanyi el concurs.
Gràcies.

i per saber més del concurs http://presidente.lavanguardia.es/index.php,

tambè podeu ajudar enviant un SMS al 7744 amb el text tbp pirata.