dilluns, 25 de febrer del 2008

Passejant pels voltants de casa

Amb aquesta bonança metereol·lògica que tenim, dona gust sortir a passejar pel camp, i es clar, a mi no em costa gaire, doncs visc molt a prop del riu i els conreus; aprofito per treure els gossos i mentre ells corren, juguen i fan el que volen, la Lídia i jo ens entretenim agafant espàrrecs, espàrrecs salvatges o silvestres, verds, només tenen un problema, i es que creixen (almenys a Castelló) al mig de bardisses o acàcies, amb unes punxes enormes que fan que per més guants que porti sempre acabi amb les mans fetes un cromo, però ja se sap que "sarna con gusto no pica", doncs jo vinga a punxar-me i vinga a agafar espàrrecs, això si, porto sempre el podall per poder obrir-me pas entre punxes i canyes, però arribar a casa, netejar-los, trocejar-los i amb truita, estan divins, ummmm!! que bons; s'ha d'aprofitar doncs la temporada d'espàrrecs és curta, però de moment encara n'hi ha i forces, aquí us en deixo una foto per fer-vos venir gana.

5 comentaris:

Tecnologia Jordi ha dit...

quan vaig a buscar esparrecs, sembla que m'hagi barellat amb una dotzena de gats, tranqui, si costen d'agafar son més bons.

Singermornings ha dit...

Que sort que tenies,de tenir aquestes meravelles al costat de casa...
Particularment a mi,m'agraden bastant els esparragos,i la veritat,deu ser una gaudida menjar-te,el que has recollit tu mateix. I por certa,gràcies por ho detallo del traductor.Algunes vegades m'ha fet falta,encara que intento no usar-lo,i asi poder seguir aprenent. Un saludote

Marta ha dit...

Que buena pinta!! Si que tenéis suerte si, nosotros si queremos comer algún tomate que sepa a tomate o verdura que sepa a algo, tenemos que pagarlas a precio de oro y comprarlas en tiendas de agricultura biológica. Cada día la fruta y la verdura tiene menos sabor y es más cara. Entre los tomates transgénicos,los pollos hornonados y las vacas engordadas quimicamente, lo que no entiendo es como no nos han salido branquias a todos todavía.

Shushi Marina ha dit...

gràcies pels teus comentaris al meu blog! per cert, q pesats aquestos q posen coses rares..no es poden restringir? :P

Shushi Marina ha dit...

doncs sí Quim, està bé saber q algú es mira el blog..jejej...per cert, allò d'Oxado, us han pagat alguna cosa? jo ja ni ho miro...no se com hi ha gent q es forra amb internet...jojojo