dijous, 3 d’abril del 2008

Buuuuuuffffffff!!!!!!!!

No se m'ha acudit cap altre títol per posar en aquesta entrada, no se com descriure en poques paraules el que publicaré, és com un examen de quan anava a l'escola, però més modern, en lloc d'un comentari de text, serà un comentari de video, però buf!, no sé per on començar; la veritat és que fa molts dies que em ronda pel cap la manera de fer un post sobre això però no m'atrevia, no veia la manera de fer una entrada curosa, polida i seriosa. Tot això em turmentava, doncs crec que si bé en Josito em malairà els ossos per haver penjat això, amb el bon gust que té ell per la música, aquesta obra d'art mereixia com a mínim una referència, i, per no fer d'una "cosa" maca, natural i artística una "cosa" lletja, bruta i sincera, pensant, pensant, he trobat la manera d'exposar el tema dissimulant els més baixos instints que poden arribar a aflorar; EL COMENTARI DE VIDEO; comencem:
Que hi trobem en aquest video-clip, doncs pel sentit de l'oide es tracta d'una música enganxosa, molt repetitiva, que pot agradar o no agradar, basada en un principi amb instruments tradicionals com trompetes i timbals, però modificada electrònicament; També hi trobem lletra, si, una lletra amb veu femenina que diu això: Vaig deixar la meva feina, el meu "jefe", el meu cotxe i la meva casa, marxo cap una destinació que encara no coneixo, a algun lloc on ningú te deures a casa; i si t'agrada això, segueix-me, aleshores, anem-hi; segueix-me. Anirem al lloc on pertanyem i deixarem els nostres problemes a casa, vina amb mi, podem anar, a un paradís d'amor i alegria, una destinació desconeguda. Ara no sentiré aquells deures pesats, no més; la meva vida és millor ara i finalment gaudeixo; si, tota la gent vol venir aquí, i si és així, vine, uneix-te a nosaltres ara, anem, segueixe, i anem al lloc on pertanyem, i deixem els problemes a casa; vine amb mi, podem anar al paradís de l'amor i l'alegria, a un paradís desconegut. Hem marxat de la ciutat, de la contaminació, de la multitud; l'aire és clar, l'oceà és blau, m'encanta aquest so; estem contents per aquesta destinació que hem trobat; i si t'agrada això, pots seguir-me; anem, segueix-me, anem, al lloc on pertanyem i deixem els problemes a casa, vine amb mi, podem anar-hi, a un paradís d'amor i alegria; una destinació desconeguda.
En aquest text podem descobrir la utopia de trobar un lloc fantàstic, lluny dels maldecaps de la vida quotidiana, un desitg d'escapar.
Pel sentit de la vista podem observar principalment uns contrastos de color força encertats combinant el vert amb el blanc i el negre juntament amb el daurat dels inturments de vent, també podem observar una coreografia força aconseguida amb moviments sincronitzats amb la música (em sembla) i unes ballarines interpretant bé la seva funció. Hi ha algunes imatges una mica discordants que deuen ser per "enlairar" l'espectacle.
Un cop analitzat el video, us deixo l'enllaç per poder jutjar aquesta creació:


La quantitat de tonteries que acabo d'escriure per justificar aquesta fantàstica obra d'art, quines dones, quins moviments, quins ...... desitjos més pecaminosos, si és que hi ha coses que haurien d'estar censurades, jeje, només faltaria, visca l'alegria i aquest Alex Gaudino amb Destination Calabria.

7 comentaris:

Arale Norimaki ha dit...

EL COMENTARI DE VIDEO, UNA MICA JUSTET, S'HA D'ANALITZAR MÉS ELS CONTINGUTS, UN PER UN, ...
LA CANÇÓ ES ENGANXOSA, EL VIDEO, NO ESTÀ GAIRE ACORD AMB LA LLETRA... PERÒ COM T'HAS POSAT LES BOTES MIRANT!!! EH PILLIN???

Shushi Marina ha dit...

jajaja que bo...si em poso en la mentalitat d'un home, trobo que aquest video us deu posar ben contents!! jajaja quins culets eh! jajajaj la veritat que des de q intento analitzar la ment masculina, em fixo més en els culets de les noies...i analitzant, no m'extranya q us fixeu també, perquè hi han de tota mena..tinc una colega q quan li veig el cul sempre penso en un elefant;una altra q penso que es desproporcionadament gran respecte a la seva esquena...i el meu que és més aviat petit...però q es veu q a segons quins nois, els agrada molt (i mira q tinc complexe de culet petit) jajajaj weno aquestos de les noies del video, tb son petitets...jajajajja

pirula ha dit...

Buf, aquesta canço sempre m'ha agradat molt, però el meu anglès es justet i no entenia que deia. I francament no te res a veure la lletra amb la imatge!!!! Per`és molt xulo

Shushi Marina ha dit...

jaja quan faci quadres en serie ja et regalaré un!! però ara mateix, stic en fase d'autoaprenentatge (prova i error)..que per cert,trobo q per a ser el meu primer quadre m'ha sortit força bonic...em penso q faré mes..i fare l'exposició al meu blog..jejej
ptnssssss!!

gina ha dit...

Quina casualitat!...conec a un que faria el mateix "comentari del video"...;-)

i lo d'anar a l'aigua...vaig intentar diumenge però, "operación abortada", es que no hi ha manera!!! i per cert,ara tinc aletes d'Apnea!

Ens veiem aviat i espero que a l'aigua.

Marta ha dit...

Madre mía!! el lío de entrada que te has montado para decir que este vídeo te pone mucho! que estres!. Quim, creo que hablo en nombre de Josito (que le tengo aquí detrás...)y el mío cuando te digo que cuando una tia esta tan buena como las del vídeo. Dilo todo lo alto y claro que te apetezca! ;-)

codex ha dit...

Ese video me recuerda a una pasteleria...
....
....
....
...............