diumenge, 31 d’agost del 2008

El meu comiat de solter

I és que és evident, després de la comunicació del meu futur enllaç, ha tocat "despedida" i com no pot deixar de passar, els meus amics han aparescut a casa i ha començat el xou, a veure si us agrada el meu relat:Jo, tot feliç, surto on són ells i em diuen que ja puc canviar-me, que a la bossa que hi ha al cistell hi trobaré la meva indumentària, o sigui que ja està, disfressat com una mala cosa, amb el meu sentit del ridícul super desenvolupat i cap a passejar per Castelló. Doncs ja podeu veure, un colla de ximplets seguint a una mena de "CUPIDO" o "EROS", o sigui jo, amb un arc i fletxes, i amb una missió; em van donar una safata plena de piruletes i jo em pensava que eren per anar picant, donc NO, resulta que havia de vendre les piruletes per poder pagar-me el sopar; quina gràcia que em va fer, no us ho podeu imaginar, jo, petit com sóc, ridícul com mai i a més a guanyar-me quatre euros; vam començar per plaça, i només arribar va i trobem a un altre pobre desgraciat també de comiat de solter, aquest pobre l'havien disfressat de medieval i li feien un fotimer de "perreries", com a mínim a mi només em feien fer el ridícul; però l'important era el tema pirueltes i aquestes es van començar a vendre, fantàstic, pero encara tenien un altre cop amagat, a part d'haver de demanar les comandes al bar, em feien tirar a una diana i si no la tocava havia de beure més, quin fart de beure que em vaig fer. Després d'uns quants bars i seixanta piruletes venudes, va tocar anar cap a casa perquè tothom es pogués canviar, menys jo, es clar i així anar a sopar a Empuriabrava, això si, amb 73€ guanyats venent les piruletes; el sopar va estar molt bé, ja érem tots els que havíem de ser, i en acabar de sopar va venir el plat fort, però curiosament, a partir d'aquest moment va desaparèixer la càmera, però bé, hi faré un petit incís, i és que vam anar al Look Cabaret a fer la penúltim copa i allà em van fer un streptease com "il faut", va estar molt bé, i els que hi van venir també ho van poder disfrutar. Bé doncs, un cop passat el tràmit reglamentari, em van deixar vestir de civil i ja vam sortir com una colla normal, primer al Septimània per recordar vells temps i vam acabar a Passarel·la on feia força temps que no anava i on hi vam acabar de passar la nit.De manera resumida aquest ha estat el meu comiat de solter, vaig passar molta vergonya, vaig fer molt el ridícul, però sobretot vaig riure molt i ens ho vam passar molt bé, tant que estem plantejant fer-ne algun altre aviat, però que es disfressi algú altre aquesta vegada.

Per acabar us deixo els noms dels culpables de tal festa: Lluís, Valentí, Josep Ma., Joan T., Geli, Joan P., Jaume, Ramon, Jesús, Dani, Jordi, Miquel, Víctor, Francesc, Albert i un ridícul servidor.
Mireu, si voleu, les fotos que em van fer, us asseguro que no n'hi ha cap de censurada, senzillament no n'hi ha més; per què serà???







Si t'ha agradat aquest post vota'm al top catalàTOP CATALÀ

7 comentaris:

Arale Norimaki ha dit...

ridicul! molt ridicul! tinc vergonya aliena, el meu germà vestit de cupida! amb lo seriòs que ets!!!!

Anònim ha dit...

La primera va ser bestia i la segona es va deixar el llistó molt alt. Tete espero que la tercera sigui per fer-me "tiet", que ja tinc una edat...i el fetge com un "foie".
Visça Catalunya Lliure i l´Estrella Damm!!!

Blade07
"El cunyaoo!!"

Shushi Marina ha dit...

jaja trobo que la perruca vermella no et keda malament del tot! ;) 73 euros venent piruletes?? kin negoci! treieu pasta de les pedres! jajaja que es tregui lo d'Adsense..jajaj molt diver..encara q a mi se m'en van les ganes de casar-me...amb akestos acomiadaments tan "hard" jajaj

Anònim ha dit...

Ei! mlt b! la despedida va ser genial. El teu cunyat te rao k la tercera sigui x k sigui "tiet" je, je, je...
Ah! de cupido mlt sexi, segons l'Ester. jijiji.
Fins aviat!!!

Geli.

Marta ha dit...

Esta no te la perdonamos!! Con lo poquito que hace que estuvimos por allí, ¿Como dejaste que nos perdiésemos el momentazo????... ¿Como se vuelve a salir a la calle después de esto? ¿Cambiaste de provincia supongo? Espero que al menos mereciera la pena el show y lo pasarais de coña!

pirula ha dit...

No tinc paraules.....estic flipant....m'hauràs de donar l'adreça de la botiga on venen aquest vestit...Estas guapissim! Quina llàstima que per exemple en Marc, en Josep M., en Jordi no el portin també ...... hauria estat brutal

gina ha dit...

jajaja...quina fila que fas!!! m'haguès agradat veure't.

has pensat en el negoci de les piruletes, 73Eu? quantes en vas vendre?

I si, si això s'ha de repetir que sigui pel que diu el "cunyao"!

Petonets