dilluns, 27 d’octubre del 2008

Ja tinc el Suunto D4

Doncs si, fa molt temps que li anava al darrera, però per A o per B, mai acabava de fer el pas; jo que sóc un apassionat de les activitats subaquàtiques, inverteixo el que calgui en la meva afició preferida, i fins ara anava fent amb un Citizen Aqualand Promaster, un rellotge al meu entendre força bonic, que a més em donava informació sobre el que feia a l'aigua, profunditat màxima, profunditat mitjana, temperatura de l'aigua, temps a sota, ..., una sèrie de dades que em permetien fer un estudi de les meves immersions, però a l'aficionar-me també a bussejar amb aire, vaig poder comprobar que la informació que em donava no era del tot correcte (segurament perquè ja té 9 anys) i això en el mòn submarí amb aire era un problema; havíem detectat que als 20m de profunditat només m'en marcava 16 i pot semblar una tonteria, però t'hi pots jugar la salut, així que quan he tingut quatre euros estalviats he fet el cop de cap i m'he comprat el rellotge - ordinador que necessitava, el Suunto D4. N'hi ha de més cars, però no tenen el que jo necessito, aquest és el més complert per mi, i per això me l'he quedat. Té la funció principal per mi que és la de l'Apnea, el submarinisme a pulmó, per fer la pesca submarina, fent un detallat enregistrament de les dades obtingudes a les immersions, té el mode aire, que em dona totes les dades necessàries per fer les immersions d'una manera segura i mostrant tota la informació que jo puc necessitar; també disposa del mode Nitrox, una altra manera de fer submarinisme que permet estar més estona a sota aigua, però encara no domino, tot arribarà, i moltes coses més que aniré descobrint a mida que ho vagi probant, doncs encara no l'he pogut estrenar, i el temps sembla que tampoc m'ho deixarà fer aquesta setmana, però de momnet ja el tinc; vaig comprar també el software i l'interface per poder descarregar-me les dades a l'ordinador i així visualitzar més detalladament les evolucions a sota aigua, ja tinc ganes de poder-vos-ho ensenyar,de moment però m'he d'esperar.
Els meus rellotges subaquàtics.

6 comentaris:

pirula ha dit...

Deu ajudar molt, si baixes a profunditat tenir una eina com aquesta. Fent apnea, tens temps de mirar el relotje? Quan no pots respirar mes, pujes cap a dalt, no?
^_^

Doncs en Quim, és Clar!! ha dit...

Et facilita molt les coses, tot i que et pots refiar mai al 100% per seguretat, tot i que no fallen, fent scuba portem unes taules que en cas de dubte és el que mana. Fent apnea procuro pujar quan encara em queda aire, pensa que si estic a -20 o -25m puc arribar a trigar 40segons a pujar i no és qüestió d'anar apurant.

Arale Norimaki ha dit...

molt xulo el rellotge, i pel que fas t'ha de ser molt pràctic, però jo dec ser tonta, perque no se llegir els digitals... amb broques ho veig més fàcil... 1/4 de... 3/4 +5 de.... la meva sogra ´'en va regalar un de digital, i he tornat a l'analògic...

Marta ha dit...

Pues como no deje de llover torrencialmente en Madrid, te lo voy a tener que pedir prestado para ir por la calle...pufff yo me quiero ir a Costa Rica pa siempre..snif

(Disfruta de tu nuevo juguete!)

gina ha dit...

Molt guapo!!!

Singermornings ha dit...

Parecen dignos de Bons,James Bond.Aunque la verdad te tienen que ser muy utiles cuando estas,alli abajo.
Un saludo.