divendres, 3 d’octubre del 2008

Viatge de Noces I

Doncs si amics, ja he arribat, quina ràbia, jo m'estimo molt la meva terra, però la vida que portava a 8000 km. d'aquí era meravellosa i això que no hem tingut massa bon temps, doncs ens ha plogut cada dia, però que hi farem, hi ha coses que s'escapen i la climatologia és un tema on no hi podem fer gaire res (de moment per sort); però anem al tema i comencen aquesta sèrie de successives entrades que aniré fent per explicar el viatge, també en breu obriré un altre blog més detallat amb més fotos i videos per si a algú li interessa.
Dia 1:
A les 03:30 del matí del dia 1 sóna el despertador, esmorzem, agafem les maletes i anem amb el cotxe cap a Vilamalla, on el pare de la Lídia ens portarà fins a l'estació d'autobusos de Figueres per començar el trajecte fins a l'aeroport del Prat amb el bus Ràpid Aeroport. A les 05:00 sortim cap a l'aeroport i hem d'esperar fins les 09:40 a que surti el vol d'IBERIA fins a Barajas on espero no haver de tornar-hi mai més, i després de perdre 3 hores voltant per passadissos i terminals, a les 14:00 surt el vol d'IBERWORLD amb destinació a Cancún, un cop arribar a Mèxic i abans de sortit cap a la Riviera Maya descobrir que el viatge contractat amb Viajes Iberia realment estava organitzat per Iberojet, però per sort no va passar res especialment greu que no tingués una relativa ràpida solució, però aixó serà al final del viatge i ja ho explicaré. Total que després de 10 hores de vol, arribem a un indret molt calurós, amb una diferència horària de 7 hores menys que a casa i allà pugem a un nou bus direcció a Playa del Carmen per arribar al nostre hotel, el Blue Bay Grand Esmeralda. Arribem que ja fosqueja, ens donen les targetes er entrar a les habitacions i les targetes del servei de tovalloles de platja i anem cap a les habitacions per dutxar-nos, canviar-nos i anar a sopar, arribem a l'edifici Chichén Itzà, habitació 7312 i ens trobem això:
que bonic, ens canviem per sopar i després a dormir que estem molt cansats del viatge.
Dia 2:
Ens llevem d'hora per esmorzar i anar a una xerrada on ens expliquen una mica com funicona tot i ens volen vendre les excursions més típiques, però nosaltres preferim anar primer a Playa del Carmen per veure preus i després decidir, i així és, els preus a la ciutat són bastant més econòmics que a l'hotel i després de veure força llocs ens decantem per Aventura México, no són els més barats, però el meu olfacte em va dir que seria una bona elecció, i així va ser. Vam mirar força botigues, vam anar a fer un toc de cervesa, és clar, i vam triar Corona en aquest cas (el que aquí s'anomena coronita, però allà la coronita seria aquí un quinto) i vam seguir vistant botigues sobretot de plata, doncs aquí és bastant barata i tornar cap a l'hotel, doncs feia un sol espeterrant i volíem anar a la platja o piscina. Ja dins l'hotel i anant cap a la nostra habitació, ens vam trobar alguns dels animals que viuen dins els jardins de l'hotel (iguanes, teixons (diferents als d'aquí), crancs, ossos rentadors (mapache), ocellots, sargantanes, ... i aquí en teniu un parell que van aparèixer.

Després a la nit vam anar a fer el primer sopar temàtic i vam triar el mexicà, però sincerament ens va decebre força, de tots els temàtics que vam fer va ser el que menys ens va agradar, però que hi farem, foto amb els barrets i cap a dormir doncs el dia següent feiem la primera visita i aquesta era la més llunyana Chichén Itzà però això ja ho explicaré en el següent post.

Arale Norimaki ha dit...

que guapos que esteu amb el barrets! vaig a imprimir el post per portar-li a la mama....

Marta ha dit...

Hola pareja!! Ya veo que todo lo bueno se acaba, espero que lo hayais pasado en grande y que nos cuentes muchas cosas.
Bienvenidos!!

gina ha dit...

Andale, andale!!!!! Que guapitos de mejicans...